Pure Photo Workshop

Pure Photo Workshop

Sinds ik reis heeft fotograferen mijn interesse. De mooiste locaties ter wereld wil ik vastleggen zodat ik er thuis nog lang van kan nagenieten. Onlangs heb ik voor mijn 30e verjaardag een nieuwe camera gekregen; de Nikon D3200. Met deze fantastische camera moeten de plaatjes die ik schiet alleen maar mooier worden. Om goed te leren welke mogelijkheden een spiegelreflex camera allemaal heeft doe ik vanaf 5 mei mee aan een blog foto workshop. Gedurende 5 weken krijg ik iedere week een opdracht van een professionele fotograaf tot het maken van een speciale foto. De foto’s die ik maak plaats ik op dit blog zodat de fotograaf en andere deelnemers feedback kunnen geven. Ik verheug mij er zeer op! En tot die tijd ben ik aan het onderzoeken welke mogelijkheden dit blog mij te bieden heeft…

2 responses to “Pure Photo Workshop

Leave a Reply

