Opdracht 1 Pure Photo Workshop

De afgelopen week heb ik genoten van mijn vakantie en ben ik met familie in Berlijn geweest. Daar heb ik gewerkt aan de eerste opdracht voor de Pure Photo Workshop. De opdracht luidde als volgt; maak een ‘styleboard’ van je eigen persoonlijke stijl met bijvoorbeeld de website Pinterest. En maak vervolgens een foto in je eigen stijl. Een leuke opdracht voor mij als onervaren (hobby) fotograaf waarin ik heb geprobeerd mijn stijl in een pinterest prikbord weer te geven. Mijn stijl omschrijf ik zelf als kleurrijk en werelds. Ik vind het spannend als een foto een verhaal verteld of dat er veel op de foto te zien is. Via deze link kun je mijn ‘styleboard’ bekijken: http://pinterest.com/maaikedorrius/its-me/

En dit zijn de twee foto’s die ik van mijn Berlijn tripje heb uitgekozen. Deze foto’s vind ik bij mijn stijl passen. Ik ben benieuwd naar de feedback van mijn mede-cursisten en de fotograaf!

Berlijn_Maaike_002_1000x665

Berlijn_Maaike_001_1000x651

6 responses to “Opdracht 1 Pure Photo Workshop

  1. Ik dacht ik kom even langs om te kijken of de pure photo workshop opdracht al te bewonderen is, maar nog niet…ik kom later weer even kijken. Ben benieuwd.

  2. Hoi Jane, was te laat vanwege vakantie in Berlijn. Had geen internet om mijn bericht op tijd te downloaden. Maar bij deze… Ben benieuwd naar de reacties! Zal morgen ook reageren op de anderen. Leuk!

  3. Wat een mooie vrolijke stijl en vooral de informatie die uit de plaatjes te halen valt, een heel verhaal, valt op. Mooi. Ik zie dat ook terug in de gekozen foto’s van berlijn. Heldere kleuren en een rauw straatbeeld, heel mooi gevangen.

  4. Hey Maaik! Prachtig kleurenpinboard heb je! Het board geeft echt goed weer hoe ik jou ook ken. Open, nieuwsgierig naar nieuwe kleuren, mensen, culturen. Vol verwachting ontdekken wat er is over de hele wereld en dat met warmte tegemoet treden! Super mooi! Te gek ook de foto van de gekleurde auto in Berlijn en natuurlijk dat andere deel van jou met kleurrijke Wes erop! Ben benieuwd naar de volgende foto’s!

  5. Mooie foto’s die duidelijk een verhaal hebben. Vooral de tweede foto vind ik bijzonder. Ook leuk dat dat huis erop staat, het lijkt net alsof dat gewoon op een heuveltje staat, achter de muur.

Leave a Reply

