Opdracht 2 Pure Photo Workshop

In de 2e opdracht van de Pure Photo Workshop heb ik objecten gefotografeerd in verschillende hoeken, afstanden en lichtvallen. Mijn kat Hippie was een (ge)wild model en poseerde er flink op los. Tijdens deze opdracht heb ik ontdekt dat ik het mooi vind om met het licht van achteren, op ooghoogte en dichtbij te fotograferen. Ook de foto’s van de zijkant en van bovenaf geven een verassend effect en spreken mij aan. Mijn favoriete foto van deze fotosessie is er 1 van mijn kat. Het zwart / wit is mooi in contrast met de vrolijke gekleurde wazige achtergrond.

Close and far
Opdracht002_CloseAndFar001

High and low
Opdracht002_HighAndLow001

Angles
Opdracht002_Angles001

Light
Opdracht002_Light001

Favoriet
Opdracht002_Favoriet001

5 responses to “Opdracht 2 Pure Photo Workshop

  1. Wat een heerlijk model is Hippie. Leuk om te zien hoe je verschillende onderwerpen hebt geprobeerd en ik vind het effect steeds toch weer anders. De beeldjes vind ik ook erg leuk gelukt zeker de angles. Die van boven is spannend om naar te kijken en heeft een mooie rustige achtergrond waardoor het onderwerp echt de aandacht krijgt.
    J ade en ik hebben bij de deze opdracht beide de macro lens gebruikt. Dat is een fijne lens voor portet en macro fotografie, echter gebruik ik hem bijna altijd ook voor dingen waar hij niet voor bedoeld is omdat ik vaak geen zin heb om de lens te wisselen en ook stiekem erg gehecht ben aan de macro lens.
    Liefs

  2. Wat een mooie serie heb je gemaakt! Mooi om alle lichtinvallen goed te zien. Wat een lieve kat heb je. Die oortjes zijn zo schattig 😉

  3. Leuk, wat een mooi model zeg. De foto van boven vind ik mooi, de achtergrond is er ook erg mooi bij.

  4. Wat kijkt Hippie lief omhoog! Leuke, spontane foto’s krijg je zo. De foto van ver af vind ik ook leuk, zo is de kat helemaal onderdeel van de kamer.

Leave a Reply

